Jeśli chcesz zostać pracownikiem firmy z tradycją, o silnej pozycji na rynku to prześlij nam swoje CV.
Poszukujemy ludzi ambitnych oraz chętnych do podjęcia ciekawych wyzwań.
W dniach 20-21.05.2017 w Centrum Handlowym Atrium Plejada w Bytomiu odbędą się Targi motoryzacyjne ”Motoshow". Będziemy tam i serdecznie zapraszamy do odwiedzin naszego stanowiska.
Więcej informacji tutaj -> http://atrium-plejada.pl/…/targi-motoryzacyjne-motoshow-w-…/
Hyundai Motor Poland przygotował specjalne wersje modelu i20 w nadwoziu pięciodrzwiowym: Fresh i Elegant. W nowej ofercie Klienci otrzymują nie tylko wyposażenie w atrakcyjnej cenie, ale także elementy stylizacyjne stanowiące wyróżnik wobec wersji standardowych.
Dodatkowe elementy dostępne w wersji Fresh to: skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów, system Bluetooth, zdalne sterowanie systemem audio, schowek na okulary w konsoli centralnej nad głową. Od strony wizualnej wersję Fresh wyróżniają kołpaki kół w odcieniu ciemno-szarego metalu i czarna podsufitka. Cały pakiet oferowany jest w atrakcyjnej cenie 500 zł (do auta w wyjściowym wyposażeniu Classic Plus)
i20 w wersji Elegant – bazujący wyjściowo na wersji Comfort, posiada zarówno zestaw elementów wzmacniających komfort jak i wrażenie estetyczne. Znajdują się wśród nich: elektrochromatyczne lusterko wsteczne, czujnik deszczu, funkcja automatycznego włączania świateł, podłokietnik przedni ze schowkiem. Model zyskał też na elegancji dzięki czarnej podsufitce, listwie bocznej, zaciemnionym szybom tylnym, 15" aluminiowym obręczom kół w odcieniu ciemno-szarego metalu oraz niebieskiemu obramowaniu nawiewów. Dopłata za całość wynosi 1 300 zł.
Marka proponuje także dodatkowe elementy wyposażeniowe w obniżonych cenach: dla wersji Fresh są to podgrzewane przednie fotele i kierownica w cenie 600 zł. W tej samej cenie Klient otrzyma też 15” aluminiowe obręcze kół w odcieniu ciemno-szarego metalu.
Miejski Hyundai i20 dostępny jest wielu wariantach nadwoziowych: w trzydrzwiowej wersji typu coupe oraz pięciodrzwiowej, występującej również w wersji crossover o nazwie Active.
Dla osób potrzebujących większej przestrzeni ładunkowej dedykowany jest dwumiejscowy van. Warto też podkreślić, że i20 dostępny jest z instalacją LPG , przy jednoczesnym zachowaniu pełnej 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów.
Hyundai ogłosił nazwę nowego modelu z segmentu B-SUV. Kona jest znanym regionem na Hawajach, kojarzonym z aktywnym podróżowaniem i spędzaniem czasu, co znajduje odzwierciedlenie w dynamicznym charakterze modelu, którego wprowadzenie do sprzedaży planowane jest na przełomie roku.
Pojawienie się modelu KONA w nowym dla Hyundaia segmencie B-SUV jest kolejnym krokiem w poszerzaniu i umacnianiu przez markę oferty modeli typu SUV. KONA kontynuuje także tradycję nazewnictwa modeli SUV Hyundaia, związaną z nazwami geograficznymi – podobnie jak Creta, Santa Fe, Tucson, Veracruz.
Hawaje to popularne miejsce wśród ludzi szukających sposobów na aktywne spędzenie czasu, uprawiających surfing, nurkowanie czy inne sporty ekstremalne. Energetyczny i unikalny charakter wyspy znajduje swój wyraz w innowacyjnym a jednocześnie praktycznym i funkcjonalnym projekcie samochodu.
W modelu KONA mocno skoncentrowano się na właściwościach jezdnych i dynamice auta. Samochód wyróżnia wiodąca w klasie przestronność wnętrza oraz nowoczesne elementy stylistyczne, wyznaczające kierunek rozwoju kolejnych generacji modeli SUV Hyundaia.
KONA będzie czwartym modelem w europejskiej rodzinie SUV-ów Hyundaia, obok modeli: Tucson, Santa Fe oraz Grand Santa Fe. Marka chce konsekwentnie oferować swoim Klientom modele SUV, wyróżniające się wyrazistym, przyciągającym uwagę designem oraz dopracowanym i przestronnym wnętrzem.
Nowy model KONA przyczyni się do realizacji naczelnego celu Hyundaia w Europie, jakim jest zdobycie do 2021 roku statusu pierwszej, azjatyckiej marki motoryzacyjnej, m.in. dzięki wprowadzeniu w tym czasie do sprzedaży 30 nowych modeli i ich wersji. Od momentu pojawienia się na rynku modelu Santa Fe pierwszej generacji w 2001 roku, marka sprzedała już ponad 1,4 mln samochodów typu SUV, a nowy model KONA ma umocnić pozycję Hyundaia w tym segmencie.
Hyundai Motor Poland wznowił, cieszący się dużym zainteresowaniem wśród Klientów, program wynajmu konsumenckiego Abonament. Ten innowacyjny sposób na zapewnienie mobilności bez konieczności zakupu samochodu dedykowany jest osobom fizycznym oraz małym firmom.
W stałej racie miesięcznej zawarty jest koszt finansowania pojazdu, pełen pakiet ubezpieczenia, całodobowa opieka Assistance, koszt sezonowej wymiany opon, a także pełna opieka serwisowa. Co więcej, zawarcie transakcji w programie Hyundai Abonament nie wiąże się z uiszczeniem opłaty wstępnej.
Umowa wynajmu konsumenckiego trwa 12 miesięcy z limitem przebiegu 20 000 km.
Klient, zamierzający skorzystać z programu, musi przedstawiać jedynie oświadczenie o dochodach i zobowiązaniach. Na koniec umowy oddaje auto do Dealera, nie martwiąc się o jego odsprzedaż, czy utratę wartości. Może je wówczas wymienić na nowszy model, który otrzyma na podobnych, równie korzystnych warunkach.
W nowej edycji programu Hyundai Abonament Klienci będą mogli użytkować modele marki Hyundai ciesząc się niską ratą miesięczną – od 875 PLN za model i20 do 1 834 PLN za model i40 i to bez żadnych dodatkowych opłat.
Programem Hyundai Abonament zostały objęte modele: i20, Elantra, i40 oraz Tucson. Oferując nowoczesne rozwiązanie na wynajem nowego samochodu, Hyundai w pełni realizuje swoją politykę, zgodnie z którą marka chce wyprzedzać oczekiwania dzisiejszych Klientów.